Lie to Me
Een dramatische serie over een voormalige politieagent die een 'menselijke leugendetector' is: een expert op het gebied van gezichts- en lichaamstaal die deceptie onthult. Hij werkt samen met een vrouwelijke klinisch psycholoog en begint een privédetectivebureau om misdaden op te lossen.