Pole to Pole with Will Smith
Geïnspireerd door wijlen zijn mentor gaat Will Smith 100 dagen lang extreme uitdagingen aan en reist van pool naar pool in het gezelschap van wetenschappers, wereldreizigers en experts.
Geïnspireerd door wijlen zijn mentor om de grote vragen van het leven te onderzoeken, werpt Will Smith zichzelf 100 dagen lang op ongelooflijke uitdagingen: skiën naar de Zuid-Pool, een enorme anaconda vangen, een giftige tarantula melken, bergbeklimmen en onder het ijs van de Noord-Pool duiken. Hij reist van pool naar pool in het gezelschap van wetenschappers, wereldreizigers en plaatselijke experts.