Hansie
Hansie is een indringende documentaire over het leven van Hans Kraay junior, een van de meest markante figuren in de Nederlandse voetbalwereld. Bekend om zijn flamboyante persoonlijkheid en onnavolgbare interviews, nooit te beroerd om zijn mening te geven. Maar naast het beeld van de goedlachse rasoptimist laat Hansie ook een gevoelige man zien, die getekend is door de band met zijn vader.
Hansie is een indringende documentaire over het leven van Hans Kraay junior, een van de meest markante figuren in de Nederlandse voetbalwereld. Bekend om zijn flamboyante persoonlijkheid en onnavolgbare interviews, nooit te beroerd om zijn mening te geven. Maar naast het beeld van de goedlachse rasoptimist schetst Hansie ook het beeld van een gevoelige man die getekend is door de band met zijn vader, Hans Kraay senior. Van Johan Derksen en René van der Gijp tot Erik ten Hag en zijn geliefde Sofie: hun verhalen en inzichten schetsen een compleet beeld van een van Nederlands meest kleurrijke voetbalfiguren.