BLACKPINK THE MOVIE
De wereldwijd populaire K-popgroep BLACKPINK viert zijn vijfjarig bestaan met de release van BLACKPINK THE MOVIE. De film is tegelijk een bijzonder cadeau voor BLINK, het geliefde fandom van BLACKPINK, dat hiermee herinneringen kan ophalen en kan opgaan in gepassioneerde, feestelijke optredens.