SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN
In deze film zie je hoe de dertien bandleden van SEVENTEEN de geschiedenis herschrijven met hun langverwachte eerste optreden en toegift in het Sangam Stadium.
Het langverwachte optreden van de dertien artiesten bestaat uit de première van 'MAESTRO' en unieke performances van 'Spell', 'LALALI' en 'Cheers to youth'. De onvergetelijke momenten van dit optreden zijn op cinematografische wijze vanuit verschillende hoeken vastgelegd zodat je er helemaal in opgaat.