If You're Happy
Lotte worstelt met het moederschap. Alleen en uitgeput zoekt ze steun in een babygroep, geleid door de extreem vriendelijke Lynette. Wat begon als luchtige spelletjes verandert plots wanneer Lotte haar woede uit. Ze veroorzaakt een kettingreactie van emoties waarmee ze de conventies van de groep doorbreekt.