The Baby Shower
May en Christian verwachten hun eerste kind. Wat ze niet verwachtten, was een overvolle verrassingsbabyshower in hun donkere appartement. Terwijl de gesprekken losbarsten en indringende vragen worden gesteld, blijkt dat ze meer verbergen dan alleen hun onzekerheden.