9-1-1: Lone Star
Rob Lowe speelt een brandweerman uit New York die verhuist met zijn zoon naar Austin. Daar moet hij de balans vinden tussen zijn plicht om hulpbehoevende mensen te redden en het oplossen van de problemen in zijn eigen leven.