The Fade
Vier kappers in Ghana, Jamaica, de VS en het VK bieden een inkijkje in hun routines en dromen, en de betekenis van de kapperszaak als een essentiële culturele instelling in gemarginaliseerde gemeenschappen, bekeken vanuit het perspectief van broederschap, ondernemerschap en een unieke vorm van mannelijkheid.
The Fade beschrijft het leven van vier kappers in Ghana, Jamaica, de VS en het VK. Het geeft een ontroerend beeld van zakendoen en ondernemerschap in de 21e eeuw, aan de hand van een unieke vorm van mannelijkheid en broederschap, het culturele belang van het kappersberoep als instituut in gemarginaliseerde gemeenschappen en de eigenaardige aard en tradities van mannen in de kappersbranche.