The Boss
Guillermo Francella speelt Eliseo, de conciërge van een luxe appartementencomplex. Op het eerste gezicht is Eliseo vriendelijk en gehoorzaam. Maar Eliseo gelooft dat hij de almachtige figuur van de gemeenschap is. Hij bemoeit zich met de zaken van de bewoners en trekt aan de touwtjes wanneer het uitkomt.
'De Conciërge Boss' is een 'dramedie' die op ironische en humoristische wijze de avonturen vertelt van Eliseo, een eersteklas conciërge, die is ingehuurd door de vereniging van huiseigenaren en zijn macht misbruikt om mensen te observeren en zich met hen te bemoeien Een gebouw is een universum met een ecosysteem dat werkt volgens zijn eigen dynamiek en heeft specifieke regels die de conciërge heel goed kent. Hij woont er, werkt er en neemt elk detail van het leven van de bewoners in zich op. Maar onder zijn onderdanige en dienstbare uiterlijk schuilt een getalenteerde bedrieger. Een masker van nederigheid en eerlijkheid is zijn meest vindingrijke wapen. Kennis is zijn macht. Hij weet alles over zijn buren: hun namen, agenda's, banen, banden, zwakheden en voorkeuren. Zijn hersenen noteren voortdurend alles wat er gebeurt. Met dat voordeel ten opzichte van zijn 'slachtoffers' bedenkt hij strategieën om elk van hen te beïnvloeden. En kan hij nauwkeurig inspelen op hun reacties. Het machtsspel over zijn buren is een kat- en muisspel. Afhankelijk van zijn nukken, zijn humeur of de noodzaak om zijn baan te beschermen. Hij brengt ook gerechtigheid en beschermt de makke schapen. Hij gedraagt zich als een god in zijn eigen land.
Conciërge Eliseo hoort over een project waardoor hij zijn huis en baan kan verliezen.
Eliseo neemt drastische maatregelen om het huwelijk van zijn tegenstander te vernietigen.
De komst van een verdacht persoon in het gebouw dwingt Eliseo om op onderzoek uit te gaan.
Eliseo raakt verstrikt in een chantageplan van de dochter van een gevaarlijke vakbondsleider.
Eliseo keert tijdens een noodsituatie terug naar het appartementencomplex en verandert in een held.