The Scream Murder: A True Teen Horror Story
The Scream Murder is een tienerhorrorverhaal over een brute moord en een onthullende videoband.
Cassie Stoddart wordt op brute wijze doodgestoken. Er zijn twee onwaarschijnlijke verdachten.
Twee tieners beschuldigd van moord. Een video onthult de schokkende waarheid. Hun proces begint.
Brian en Torey krijgen levenslang voor de moord op Cassie. Is het recht geschied?