A Short History of the Moors
De Moren regeerden bijna 800 jaar in Granada. En bijna net zo lang in een breder gebied dat bekend werd als Moors Spanje of Al Andalus. We verkennen het rijke architecturale erfgoed van de Moren, de dynastieën die een rijk bouwden, en wat ze achterlieten.