Alalá
Alalá (Geluk in de taal Caló - Spaans en Portugees Romani) toont het sociale portret van een populair Seviliaanse buurt die alleen aan het licht komt tijdens gebeurtenissen, die het in de afgelopen jaren hebben getransformeerd tot een multiculturele ruimte, die ondanks de moeilijkheden waarin ze vroeger leefden, de vreugde nooit verloor.