Documentaire over muzikant Silvio Fernandez, een legende in Sevilla en cultfiguur in Spanje. Met vijf albums waarin hits uit de jaren 50 en 60 vermengd worden met rock- en Italiaanse muziek, verraste Silvio zijn publiek met zijn unieke stem en improvisatiestijl. Ongezien beeldmateriaal en zijn muziek komen aan bod, waarbij zijn leven in Triana, Marbella, Lebrija en Amsterdam wordt verkend.