All in a Nutshell
Donald steelt de noten van Knabbel en Babbel voor zijn notenpastawinkel, die de vorm van een enorme walnoot heeft. De eekhoorntjes denken dat het een echte noot is. Nadat ze het dak hebben opengebroken, stelen ze de pasta, waarna Donald achter ze aan gaat. Wanneer Donald tegen een boom botst en bewusteloos raakt, stoppen Knabbel en Babbel hem als een kanonskogel in een boomstam en laten er een wespennest in vallen om Donald een nabijgelegen meer in te ‘schieten’.