Breaking and Entering
Een opzwepend, sexy verhaal over een groep heel verschillende Londenaren die verbonden worden door een serie inbraken en een hartstochtelijke affaire.
Een serie overvallen brengt twee heel verschillende Londenaren samen in een onverwachte, hartstochtelijke en verboden affaire die dreigt de levens van iedereen om hen heen kapot te maken.