Captain America: Brave New World
Na een ontmoeting met de nieuwe Amerikaanse president Thaddeus Ross raakt Sam Wilson in een internationaal incident verzeild. Hij moet uitzoeken waarom er een kwaadaardig complot wordt gesmeed voordat het meesterbrein een wereldwijd conflict ontketent.