De Wonderlijke Wereld van Mickey Mouse: Stoomboot Silly
Mickey gaat terug in de tijd en kijkt naar oude films. Wanneer hij per ongeluk honderden Mickeys uit de filmrol van Steamboat Willie loslaat, moeten hij en zijn vrienden zien te voorkomen dat ze de hele stad verwoesten.