Drain The Sunken Pirate City
Verborgen onder de wateren van Jamaica's Kingston Harbour liggen de ruïnes van de grootste piratenstad ooit, Port Royal. Op 7 juni 1692 verwoestte een aardbeving gevolgd door een tsunami de stad. Archeoloog Dr. Jon Henderson gebruikt de nieuwste hightech wetenschappelijke onderzoeken om de volledige omvang van de gezonken stad van 13 hectare voor het eerst te onthullen.