Geheimen van The Force Awakens: Een reis door de film
Ontdek het hele verhaal van de totstandkoming van The Force Awakens in deze lange documentaire met diepgaande beelden en exclusieve interviews met de acteurs en filmmakers.
Ontdek het hele verhaal achter de making of The Force Awakens in deze documentaire in volle lengte, het wordt onthuld met uitgebreide beelden van op de set en met interviews van de acteurs en de makers. Kijk mee hoe een team een Star Wars-film maakt voor een nieuwe generatie terwijl ze lijken en voelen als de originele films. Ga met de cast en crew mee naar de spectaculaire woestijn van Abu Dhabi, in de historische Pinewood Studios en nog veel meer plekken. Bekijk hoe de sets worden gemaakt, de scènes en de personages, zowel oude als nieuwe, de terugkeer van oude vrienden en hoe het stokje wordt overgedragen naar een nieuwe generatie. Neem een bijzonder kijkje achter de schermen bij de climax van de film en het hoogtepunt van de reis.