Great Shark Chow Down
Wetenschappers en filmmakers bekijken vijf bijzondere feestmalen voor haaien. Ze worden omringd door 700 grijze rifhaaien, door 300 zwartpuntrifhaaien en ze zien 200 blauwe haaien die zich tegoed doen aan het karkas van een walvis van bijna 7 ton. De Great Shark Chow Down is een viering van alle haaien van over de hele wereld.