Timeless Heroes: Indiana Jones & Harrison Ford
Deze nieuwe documentaire volgt de ontwikkeling van Harrison Ford van een bescheiden begin in tv-bijrolletjes naar tijdperkbepalende kaskrakers en actiefilms en vervolgens meer ingetogen rollen. Volg zijn baanbrekende carrière door de jaren heen met de filmmakers en medespelers die Indiana Jones maakten en de filmgeschiedenis verrijkten.
Deze nieuwe documentaire volgt de ontwikkeling van Harrison Ford van een bescheiden begin in tv-bijrolletjes naar tijdperkbepalende kaskrakers en actiefilms en vervolgens meer ingetogen rollen. Volg zijn baanbrekende carrière door de jaren heen met de filmmakers en medespelers die Indiana Jones maakten en de filmgeschiedenis verrijkten. Een zelden gegund persoonlijk inkijkje in het leven van een ware legende.