Hidden Figures
Een indrukwekkend en inspirerend waargebeurd en nog onverteld verhaal over drie vrouwen werkzaam bij de NASA, die sleutelfiguren waren in één van de grootste operaties in de geschiedenis: astronaut John Glenn in een baan om de aarde brengen.