Ice Princess
Een slim lelijk eendje brengt haar droom tot leven door kampioen kunstschaatsen te worden, dankzij haar kennis van natuurkunde, een in ongenade gevallen coach, drie hooghartige ijsprinsessen, een aantal slavendrijvers en de knappe jongen die de Zamboni bestuurt.
De onhandige Casey Carlyle (Michelle Trachtenberg) heeft er altijd van gedroomd een sierlijke kunstschaatsster te worden, maar ze is gewoon een slim buitenbeentje op school. Nu haar koppige moeder (Joan Cusack) haar naar een goede universiteit stuurt, lijkt het erop dat Casey nooit de kans zal te krijgen net zo goed te worden als de schaatswonders die ze op de ijsbaan ziet. Maar als Casey haar hoofd gebruikt en haar hart volgt, ondergaat ze een transformatie waarvan ze nooit had kunnen dromen.