Just Wright
Een fysiotherapeute realiseert haar droom om trainer te worden voor de New Jersey Nets en wordt verliefd op hun sterspeler. Ze verliest hem bijna aan haar prachtige golddigger-nicht.
Queen Latifah en Common zorgen voor slamdunk-entertainment in dit charmante verhaal over hoepels, hoop en het spel van liefde. Leslie Wright (Latifah) is een recht-voor-zijn-raap fysiotherapeute die de job van haar leven krijgt door samen te werken met de gewonde NBA-ster Scott McKnight (Common). Leslie brengt Scott niet alleen in vorm, ze helpt zijn spel naar een hoger niveau te tillen en alles gaat goed, totdat Leslie merkt dat ze voor hem valt. Ze is zich niet bewust van haar toenemende genegenheid en Scott heeft alleen oog voor Morgan (Paula Patton), Leslies knappe en verleidelijke vriendin. Nu alles op het spel staat, moet Leslie haar best doen om erachter te komen of zij en Scott voor elkaar gemaakt zijn.