Knabbel en Babbel Rescue Rangers
Knabbel en Babbel wonen tussen de mensen en tekenfilmfiguren in het hedendaagse Los Angeles, maar hun leven ziet er heel anders uit dan vroeger. Nadat hun succesvolle tv-serie "Rescue Rangers" decennia geleden stopte, gingen Knabbel en Babbel ieder hun eigen weg. Maar als een vriend uit de serie op mysterieuze wijze verdwijnt, duiken ze weer in hun rol van detective om hem te redden.
In "Knabbel en Babbel: Rescue Rangers" maken de Disney Festival tv-sterren na vele jaren een comeback in het hedendaagse Los Angeles. In deze actiefilm, waarin live-actionbeelden en CG-animatie worden gecombineerd, wonen Knabbel en Babbel tussen de mensen en tekenfilmfiguren in het hedendaagse Los Angeles, maar hun leven ziet er heel anders uit dan vroeger. Het is al decennia geleden dat hun succesvolle tv-serie "Rescue Rangers" van de buis verdween en Knabbel (stem van John Mulaney) leidt nu een leven als verzekeringsagent in een buitenwijk. Babbel (stem van Andy Sandberg) heeft een CGI-operatie ondergaan en probeert op beurzen voor nostalgische cartoonfans zijn gloriedagen te doen herleven. Maar als een vriend uit de serie op mysterieuze wijze verdwijnt, moeten Knabbel en Babbel hun verbroken vriendschap herstellen en opnieuw in de rol van detective duiken om hem te redden.