Lady en de Vagebond
Lady heeft een warm thuis bij Lieverd en Jim Schat. Maar als zij een baby krijgen, voelt ze zich buitengesloten. Op straat leert ze de Vagebond kennen. Ze beleven een mooi avontuur, maar vinden uiteindelijk toch hun thuis bij Lieverd, Jim Schat en Lulu.