Lego Marvel Avengers: Missie Destructie
Een geheel nieuwe animatiespecial, "Lego Marvel Avengers: Missie Destructie" is de tiende inzending in de populaire, kenmerkende storytellingserie. In de nieuwe special van Marvel Studios en de LEGO Group ontketent een jonge, ambitieuze held en superheldenfan onbedoeld een krachtige nieuwe schurk die de wereld van de Avengers wil verlossen.
De geheel nieuwe animatiespecial is de tiende inzending in de populaire, kenmerkende storytellingserie. In de nieuwe special van Marvel Studios en de LEGO Group ontketent een jonge, ambitieuze held en superheldenfan onbedoeld een krachtige nieuwe schurk die de wereld van de Avengers wil verlossen. Iron Man en de Avengers zijn er altijd om de dag te redden, maar het bestrijden van schurken kan rommelig worden. Dat is waar Damage Control om de hoek komt kijken: om de boel op te ruimen! Maar op een dag als geen ander bedenkt een krachtige nieuwe schurk een plan om de Avengers te vernietigen, en de enige hoop van de wereld is nu de meest onwaarschijnlijke held: een onhandige jonge arbeider van Damage Control genaamd Dennis, die een voorliefde heeft voor het vernietigen van alles wat hij aanraakt. Kan Dennis de held worden waar hij van droomt en de machtigste helden van de aarde redden?