Mickey & Minnie's wens voor Kerst
Iedere Kerstmis komen Mickey, Minnie en al hun vrienden samen om de feestdagen te vieren en de tradities te delen waar ze van houden. Maar dit jaar worden ze gescheiden van elkaar op verschillende locaties over de wereld en wordt het een dolle race om terug te gaan naar de Hotdogheuvels op Kerstavond. Ondanks alle tegenslagen wenst Mickey bij de Kerstster en hoopt hij dat ze allemaal samen zijn dit jaar – en met speciale hulp van de Kerstman komt hun wens uit!