Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Dit fantasierijke avontuur van de visionaire regisseur Tim Burton is gebaseerd op de gelijknamige bestseller. Als Jake een mysterie over alternatieve werkelijkheden ontrafelt, ontdekt hij een geheime wereld voor kinderen met bovennatuurlijke krachten, zoals de zwevende Emma, de pyrokinetisch begaafde Olive en de onzichtbare Millard. Maar er dreigt al snel gevaar en de kinderen moeten samenwerken om hun wereld te beschermen, die net zo bijzonder is als zijzelf.