Mission Pluto
National Geographic Channel vergezelt topwetenschappers van het Johns Hopkins Applied Physics Laboratory samen met NASA op een historische missie naar de rand van onze zonnestelsel met het doel om de eerste duidelijke beelden en data ooit van Pluto te verzamelen.