Peter Pan & Wendy
Wendy van Dalen, een jong meisje dat bang is haar kindertijd achter zich te laten, ontmoet Peter Pan, een jongen die niet volwassen wil worden. Samen met haar broers, het elfje TinkerBell en Peter reist Wendy naar het magische Nooitgedachtland. Daar ontmoet ze de beruchte piratenleider Kapitein Haak, en begint een spannend avontuur dat haar leven voor altijd zal veranderen.
In de film "Peter Pan en Wendy", geregisseerd door David Lowery, ontmoet Wendy van Dalen, een jong meisje dat bang is haar kindertijd achter zich te laten, Peter Pan, een jongen die niet volwassen wil worden. Samen met haar broers, het elfje TinkerBell en Peter reist Wendy naar de magische wereld van Nooitgedachtland. Daar ontmoet ze de beruchte piratenleider Kapitein Haak, en begint een spannend en gevaarlijk avontuur dat haar leven voor altijd zal veranderen.