Phineas and Ferb: Mission Marvel
Het lot van het Driestatengebied en de wereld staan op het spel als agent P en het meest dynamische duo van Danville zich aansluiten bij vier van de grootste superhelden van Marvel: Iron Man, de Hulk, Thor en Spider-Man. En dat in één avondvullende avonturenfilm.