Sleeping with the Enemy
Laura en Martin zijn vier jaar getrouwd en lijken het perfecte paar te zijn. Maar in werkelijkheid is Martin is een gewelddadige, brute, geobsedeerde echtgenoot.
Laura Burney (Julia Roberts) is niet alleen de mooie trofeevrouw van de rijke investeringsadviseur Martin (Patrick Bermin), maar ze is ook een mishandelde vrouw. Nadat ze haar eigen dood in scène heeft gezet, verandert ze haar naam en verhuist ze naar Cedar Falls, Iowa, waar ze zelfs met een nieuwe relatie start. Maar wanneer Martin ontdekt wat ze gedaan heeft, gaat hij naar Iowa om zijn 'bezit' terug te halen.