Een jonge Peter Parker/Spider-Man begint zijn nieuwe identiteit te ontdekken als de webzwaaiende superheld. Peter keert terug naar huis, waar hij woont met zijn tante May onder het toeziend oog van zijn nieuwe mentor Tony Stark. Peter probeert terug te vallen in zijn normale dagelijkse routine, totdat de Vulture opduikt als nieuwe schurk, die alles wat Peter het belangrijkst vindt bedreigt.