The Beach Boys
Een prachtig eerbetoon aan de legendarische band die een revolutie in de popmuziek teweegbracht. Mede dankzij de schitterende samenzang werd hun sound iconisch voor de Californische droom. En met elke generatie komen er nieuwe fans bij.
Een prachtig eerbetoon aan de legendarische band die een revolutie in de popmuziek teweegbracht. Mede dankzij de schitterende samenzang werd hun sound iconisch voor de Californische droom. En met elke generatie komen er nieuwe fans bij. Deze documentaire volgt de band vanaf het eenvoudige begin als zingende familie. Met beelden die nooit eerder te zien waren en nieuwe interviews met bandleden en andere prominenten uit de muziekwereld.