The Punisher
Frank Castle gaat achter de drugsbaron aan die verantwoordelijk is voor de dood van zijn gezin. Als zijn operatie mislukt, moet hij onder ogen zien dat zijn voormalige partner onderdeel is van de corrupte drugsring.
Frank Castle is een agent wiens gezin is omgebracht door een autobom die door de maffia is geplaatst. Aangezien velen dachten dat hij bij de explosie was omgekomen, moest Castle uit beeld verdwijnen. Hij creëerde zijn eigen woonruimte in het riool onder de straten van de stad en wreekte de dood van zijn gezin door in de vijf jaren daarna 125 criminelen te vermoorden. Castles voormalige partner Jake Berkowitz gelooft dat Castle nog leeft en dat hij de motorrijdende wreker is die ook wel 'The Punisher' wordt genoemd. Ondertussen heeft Castle eigenhandig de georganiseerde misdaad in zijn stad verzwakt, waardoor de verantwoordelijke voor de moord op het gezin van Castle kwetsbaar is geworden: Gianni Franco. Als Franco's onschuldige zoon gegijzeld wordt door een rivaliserende bende, de Japanse Yakuza, bevindt Castle zich in de ironische positie dat hij de man helpt die hij zou willen vermoorden.