The Territory
The Territory biedt een kijkje in de strijd van het inheemse volk de Uru-eu-wau-wau tegen de toenemende ontbossing door boeren en illegale kolonisten in de Braziliaanse Amazone. De film neemt de kijker door middel van prachtige cinematografie mee naar de Uru-eu-wau-wau en levert ongekende inzichten in het illegaal verbranden en ontbossen van inheems land.