Tini: het nieuwe leven van Violetta
Violetta (Martina Stoessel) komt terug van tournee en krijgt onverwachts nieuws. Als zij alles in twijfel begint te trekken, besluit ze naar Italië te vertrekken. Tijdens haar reis in Italië gaat ze opnieuw opzoek naar zichzelf, wat artistieke, muzikale en persoonlijke openbaring stimuleert. Violetta herontdekt zichzelf en transformeert in Tini, een vrouw en artiest die ze voorbestemd was om te worden.