Tits
Na een nare aanvaring op het strand worden twee tieners, Oscar en Iben, achtergelaten door hun vrienden. Een van hen stelt een vriendelijke daad en dat kan het begin zijn van een onverwachte relatie.
Na een ruzie op het strand gaan beste vriendinnen Jasmine en Iben verschillende kanten op. Jasmine spreekt af met de meisjes, terwijl Iben afspreekt met Jonas, de jongen op wie ze gek is. Later heeft Oscar, een schijnbaar verlegen jongen, een nare aanvaring met Iben. Wanneer hun vrienden hen beiden achterlaten, stelt een van hen een vriendelijke daad en ze realiseren zich al snel dat ze in hetzelfde schuitje zitten. De zomeravond verloopt niet zoals gepland, maar leidt tot een ervaring die wel eens het begin zou kunnen zijn van een onverwachte relatie.