Torn
In 1999 is klimmer Alex Lowe vermist geraakt in een dodelijke lawine op Mount Shishapangma. Conrad Anker, Alex’ beste vriend en klimpartner, heeft het overleefd, is getrouwd met de weduwe van Alex en heeft geholpen zijn zonen op te voeden. TORN, van filmmaker, fotograaf en National Geographic-ontdekkingsreiziger Max Lowe, neemt een kijkje naar zijn eigen familie als het lichaam van zijn vader 17 jaar na zijn dood gevonden wordt.