Treasure Island
In zijn eerste liveactionfilm bracht Walt Disney Robert Louis Stevensons tijdloze verhaal over piraten en begraven goud tot leven. Prachtige beelden, rijke kleuren en spannende actie vormen de achtergrond in dit stoere, heldhaftige verhaal over Jim Hawkins (Bobby Driscoll) en de bedrieglijke, eenbenige piratenlegende John Silver. Bevat beelden van roken.