We Feed People
Ron Howards We Feed People richt de schijnwerpers op chef-kok José Andrés en de evolutie van zijn non-profit organisatie World Central Kitchen gedurende een periode van 12 jaar. Vanaf het moment dat het een strijdlustige groep vrijwilligers was, tot de tijd dat het de meest gerespecteerde, humanitaire hulporganisatie is, op het gebied van noodhulpverlening. Vanwege de ongekende toename van het aantal natuurrampen veroorzaakt door klimaatverandering, is dit verhaal belangrijker dan ooit.