Gangnam B-Side
Als Jaehee, een van de beste callgirls in een club in Gangnam, verdwijnt, keert inspecteur Kang Dongwoo terug om de zaak op te lossen. Aanklager Min Seojin wil promotie maken en de beruchte pooier Yoon Gilho wordt de hoofdverdachte. Ze leggen een web van geheimen en connecties achter de zaak bloot.
Seoel staat op zijn kop door een aantal vermissingszaken. Als Jaehee, de beste callgirl in een club in Gangnam, ook verdwijnt, staat er nog veel meer op het spel. Inspecteur Kang Dongwoo keert terug om de zaak op te lossen en aanklager Min Seojin ziet de zaak als een kans om promotie te maken. Naarmate het onderzoek vordert, onpopt Yoon Gilho, een beruchte pooier in Gangnam, zich als hoofdverdachte. De drie moeten het netwerk van verborgen connecties navigeren om de waarheid achter de zaak boven water te halen.