Fleishman Is in Trouble
De 41-jarige Toby Fleishman stort zich na zijn scheiding op daten via apps, met ongekend succes. Vervolgens verdwijnt zijn ex-vrouw en laat hem achter met hun twee jonge kinderen. Hij weet niet waar ze is en of ze van plan is terug te keren.