Better Things
Better Things' draait om Sam Fox (Pamela Adlon), een alleenstaande actrice zonder filter, die haar drie dochters Max (Mikey Madison), Frankie (Hannah Alligood) en Duke (Olivia Edward) opvoedt in Los Angeles. Ze is moeder, vader, scheidsrechter en politieagentje. Sam houdt ook een oogje in het zeil bij haar moeder Phil (Celia Imrie), een Engelse expat die aan de overkant van de straat woont. Sam heeft haar tekortkomingen en is fel in haar liefde voor haar dochters en haar moeder, waarbij ze de liefde er dik bovenop legt als ze zich schuldig voelt. Sam probeert gewoon rond te komen, er zo goed mogelijk voor haar dochters te zijn, lol te hebben met een vriend of twee, en ook – heel misschien – af en toe wat tijd voor zichzelf te maken.