Bia
Bia is een gepassioneerd kunstenares. Zij hangt met haar vrienden in de Fundom, een ontmoetingsplaats waar creatieve jongeren webinhoud maken. Terwijl ze haar passie voor muziek herontdekt, overwint ze haar angsten. Bia had een speciale band met haar zus Helena die jaren geleden is gestorven, althans dat denkt iedereen. Bia leeft een liefdesverhaal, maar een conflict uit het verleden zorgt voor obstakels. BIA is muziek, mysterie, romantiek, en is ingesteld op het snelle tempo van sociale media.
BIA vertelt het verhaal van een groep tieners die hun talenten ontdekken, delen en ontwikkelen in de "Fundom", een plek waar ze samenkomen om rond te hangen, hun kunst te creëren en uit te drukken in een leuke en informele omgeving. Bia Urquiza, de hoofdpersoon, is een 16-jarig meisje met een grote verbeeldingskracht en creativiteit. Bia drukt haar kunst uit met tekeningen gebaseerd op de realiteit om haar heen. Samen met haar beste vrienden en de nieuwe vrienden die ze ontmoet op de Fundom, begint Bia aan nieuwe avonturen, wordt ze verliefd, leert ze moeilijke obstakels overwinnen en ontdekt ze hoe belangrijk het is om van het leven te genieten en zich te omringen met familie en vrienden. In een periode in het leven waarin iedereen probeert te begrijpen wie ze zijn en wat ze uiteindelijk willen, beginnen Bia en haar vrienden aan deze missies. Ze zingen, dansen, maken video's en werken samen om hun dromen te vervullen. De grootste uitdaging die voor ons ligt, is uitzoeken wat elk individu echt wil en zodra ze het ontdekken, moeten ze leren hoe ze dit kunnen nastreven terwijl ze trouw zijn aan zichzelf. Anders dan de filosofie van Laix, een digitaal netwerk waar de talenten alles willen doen voor meer volgers en roem. De Fundom-groep zal worden geconfronteerd met teleurstellingen, maar zullen er meerdere keren weer bovenop komen. Ze worden geleid door het principe dat echt succes bestaat uit gelukkig en jezelf zijn. BIA is muziek, mysterie, romantiek en alles is verstrengeld met het ritme en de snelheid van sociale media-netwerken.