Big Bet
Cha Moosik runt een casinobar, maar vlucht naar de Filippijnen als gevolg van een hardhandig optreden van de nationale belastingdienst. Hij begint een volwaardige casinobusiness en bedenkt strategieën om de politieke en zakenwereld in de Filippijnen voor zich te winnen. Hij wordt echter plotseling verdacht van de moord op Min Seokjun en wordt opgespoord door Oh Seunghoon van het Koreaanse Bureau. Verraad vier hoogtij in de aanwezigheid van geld. Wie zit als laatste op de troon?
Cha Moosik vereffent Jungpals schulden bij de Triad en laat hem terugkomen naar de Filippijnen.
Cha Moosik keert terug naar de Filippijnen en het casino, maar ontdekt dat er veel is veranderd.
Moosik duikt onder. Jungpal, Sang-gu, John en Seunghoon trekken allemaal naar Moosiks schuiladres.