Boston Legal
Alan Shore en Denny Crane leiden een topteam van procesadvocaten in het civiel recht op een chique advocatenkantoor in Boston, in een serie die zich richt op het professionele en persoonlijke leven van briljante, maar vaak emotioneel onhandige advocaten.
Het persoonlijke en professionele leven van Bostons meest ervaren procesadvocaten vormt de basis van deze komische dramaserie die sinds de première in 2004 voor meerdere Emmy Awards is genomineerd. Toen advocaat Brad Chase (Mark Valley) vanuit Washington DC naar Boston werd overgeplaatst om senior partner Denny Crane (William Shatner) van Crane, Poole & Schmidt in de gaten te houden, had hij geen idee waar hij aan begon. Terwijl Chase zijn best doet om Crane in de gaten te houden, gebruikt Alan Shore (James Spader) ethisch twijfelachtige methodes om de zaken te winnen waar niemand anders de handen aan vuil wil maken.