BTS Monuments: Beyond The Star
De reis van de groep begint met het overwinnen van obstakels en conflicten om de top van de wereldwijde muziekindustrie te bereiken.
Bekijk het dagelijks leven en de gedachten van de zeven leden van BTS, terwijl ze zoeken naar de betekenis en het nut van hun leven.